tisdag den tjugofjärde februari

Tjena tjena. Semeldagen idag råå, jag har ätit en semla idag faktiskt, gött som fan, nidå käkat någon?
Idag vaknade jag klockan 11.30, låg och drog mig i sängen tills det vart mat. Gick upp och åt, makaroner och korv, gött. Sedan så har jag bara setat här vid datorn och kollat runt lite, läst olika bloggar och nördat mahjong..
Jag har kommit in i en träningsperiod nu då jag måste träna ständigt, så när jag smält maten så drig jag ut på en springrunda på en halvtimme kanske, sedan när jag kom hem så körde jag ett hårt jävla fyspass, så jävla härligt att svettas och känna att man gör något, så de är ju nice!

Kom i alla fall nyss hem från grandma. Efter jag hade tränat och duschat så åkte jag till henne som jag hade lovat, när jag väl var där så pratade vi lite granna och sedan så fikade vi som vanligt. Jag fick en Aloevera salva av henne som man ska smörja på muskler vid för och efter träning och vid led och muskelverk, tack. Hon är så söt min farmor, jag tycker om henne :D men hon är gammal så bäst att man passar på att träffa henne så ofta det bara går nu, innan det är för sent. Det där lät sorgligt men det är så:)

Nu sitter jag här och har i alla fall tryckt i mig en semla, skulle nog ätit först kom jag på. Men äsch strunt samma nu ligger den i magen och har det bra. Dags att äta nu dåe, haha!

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0