papi schulo

Hey. Sitter för tillfället här vid datorn och gör en massa onödiga saker fastän jag måste plugga. Men det är ju lätt hänt att man hamnar här, för man sitter ju hellre vid datorn, yäy. Men jag har imorgon på mig också. Torsdagen går bort för då ska jag träna som fa-an. Jag ska springa och simma.

Skoldag nummer två är nu avklarad. Tack för de! Idag i skolan så var det pannkaka till lunch och vi hade en liten pannkakstävling, haha fan vad fult det låter. Men i alla fall, jag åt hmm.. 10 stycken tror jag. Och jävla i min lilla låda vad mätt jag vart, jag bara åt och åt tror jag aldrig ätit så många men dom gick ner i alla fall. Kändes dock som att dem låg som en enda stor äkclig klump i magen efteråt, de resulterade i att jag hade ont i magen hela jävla eftermiddagen, bara på grund av dom där jävla pannkaksjävlarna, och fanimej vad jag svär. Får ta och lägga av med det med detsamma tycker jag.. Låter förjävligt förfan!
Efter skulan så tog jag bussen till centrum där jag gick till stationen för attg hämta min cykel, sedan cyklade jag hem till Sofia. Där åt vi sedan så var vi duktiga att plugga men det vart inte mycket gjort för min del heller, inte så lätt när man sitter framför teven och det visas ett roligt program, Top modell. Haha!! Kan alltid vara roligt att titta på. Så där satt vi och tittade på teve fastän det inte ens var det vi skulle göra. Men shit the saameee now... Får väl plugga någon annan jävla dag.. Vid sex skulle Sofia träna då begav jag mig hemåt på cykeln, kallt som fan var det, eller det har det väl varit hela dagen, buhuuu. När jag kom hem så drog jag på mig promenaddojjerna och gav mig ut på en promenad i det kalla vädret. Nu har jag precis duschat och ätit och ska snart sova. Är svinigt trött och vill sova sova sova....sova i 100 år... minst!

Men först ska jag kolla igenom skolgrejerna vettni.. sug,  men men men måste göras!

kisses Martini


Kött fifan, the one and only bäbä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0