orkar inte rubrik idag

Bababa... jag är helt slut. Idag har jag gått i skolan från 08.20 till 14.30 ungefär, tröttsamt som fan vill jag säga, buhuu. Men nu är måndagen över och nu kan man se fram emot tisdagen, HEHE. 
Idag har det inte hänt något speciellt mer än att jag har varit i skolan och sedan tränat. Gick på stan med Dess ett tag också, åt subway, det var gotti! 
Igår satt jag upp gardiner i mitt rum, det var beiga och dem är snygga. Innan hade jag ju inga gardiner alls men nu är dem äntligen uppsatta, känns bra för nu är jag ett snäpp närmare de "klara" rummet. Bara hyllorna kvar nu tror jag.. härrrrligt!

Imorgon blir det skola, as usual. Sedan hem och plugga och träna som fasiken vettni. Och jag ska alldeles strax ta plats i sängen där jag ska få min skönhetssömn som man brukar säga, HEHE. fjöllerier

Som sagt, idag har det inte hänt ett enda dugg roligt. Det är ju skolvecka, vad kan man begära av denna äckliga vecka? Nåja, ska sluta klaga nu, åtminstonde för tillfället.

Nu är jag trött, ordentligt trött. Sov gott!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0