Måndag den sextonde

Goddagens. Jag sitter för tillfället i skolan och har Projekt och företagande. fast jag hänger inte riktigt med. Vi ska göra en resultatbudget från alla hjärtansdags marknaden som vi hade i Onsdags förra veckan, mer vet jag inte.

Jag är sjuk trött idag, helt seg. Men det är ju som vanligt då. är alltid trött nu för tiden, men det är gött det, HEHE! Efter denna lektion har vi endast en lektion kvar. Naturkunskap, låt den lektionen gå fort så att jag kan åka hem. Efter skolan ska jag ta tåget hem till Sofia. Vi ska ut och springa i spåret eller något. Springa ska vi i alla fall.. springa långt så att svetten rinner. Usch, vad äckligt det där lät.. babababa.

Nu ska jag kila och kolla hur det går med resultaträkningen! 

Martina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0