lördag

Nu är det helg igen, denna vecka gick inte så sakta som jag trodde. Den rullade på bra. Men dock var det ändå så jävla segt vill jag lova... Gårdagen spenderade jag hemma, jag pluggade på idrottsinlämningsuppgiften som ska vara inne på måndag, fyfan vad tråkigt, hur fasiken kan man plugga på en jävla fredag?! När Sofia kom hem så avbröt jag pluggandet och åkte hem till henne istället, det var roligare må jag säga. Vi gjorde väl inte så mycket. Kollade lite bilder och chillade, som vanligt.. Jag åkte hem efter 12 och somnade när jag kom hem.
Idag vaknade jag runt 11 för jag hade ställt klockan, det är bäst att göra så för annars lär man väl sova bort hela dagen. Jag åt frukost och ni pluggar jag igen, vill verkligen bli klar med dem här två uppgifterna som jag har kvar. Idrottsuppgiften och Psykosocialt arbete, hemskt tråkiga ämnen!  Har bara jättelite kvar på Idrottsuppgiften sedan så ska jag skriva klart Psyksocialt, men vi får se om det blir idag.

Ikväll ska jag åka in till stan för att äta middag med tjejerna, det ska bli kewl! :) Vi ska äta på Jensens, har ju tom bokat bord och grejer, HEHE. Nice! Just ja, jag måste ju baka idag också, till vår mässa. Cho... oj där höll jag på att försäga mig, hehehe. Busigt. Men vi har inget bakpulver eller karamellfärg så det blir inte så lätt, får be papi köpa det eller så får vi lösa det på något annat sätt..

Nu är det käk i alla fall. Kött, pommes och beasås. wohoow, gött!

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0