live your life (?)

Skolfan är över och jag är hemma. Har varit hemma i snart 2 timmar redan då jag slutade skolan redan vid 11.15. Lärarna hade typ halvdag studiedag idag så vi var lediga på eftermiddagen. Så vad ska Martina hitta på nudå, jooo jag ska nämligen göra något så roligt som att plugga Projekt och företagande, jihoooow! Jag ska också göra mig en kopp te, är sjukt sugen på de, så får det blir!
Jag var inne på Gina tricot idag en snabbis och såg en massa massa snyggt som jag vill köpa. Men det får bli lite senare, efter nästa studiebidrag eller något, måste spara lite cash vettni:) Jag brukar aldrig vara sparsam, så vi får se hur det går denna gång. Har sagt många gånger att denna månad ska jag spara pengar men hur tror ni att det har gått? HAHA, åt helvete. Mene jag tror hårt på mig denna gång, HEHE.

Gotta go, ska studera! ;D

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0