last week

Alå. Nu är jag hemma efter en soft helg i Jönköping. Är sjukt trött och ska snart sova. Men jaha, vad jag har gjort i helgen då. Jag var ju som sagt hos min faster och chillade lite. Vi lagade mat, gick på stan och kollade och var ute och gick. det var trevligt. Och jag träffar ju inte henne så ofta så det är extra roligt när man väl ses..
Jag skulle skicka över en massa bilder till Sofia från minneskortet som egentligen är Sofias, och då hittade jag en massa gamla bilder på Sofia och mig. HAHA, snyggsnygga bilder vettni. Kolla:

  
 
 

schysta bilder baby, hah. Var ju ett tag sedan.


Dags att hoppa i säng. Skola imorgon trots att jag inte vill dit. Men man måste. Snart är det lov. Bara denna vecka kvar sen är det sportislov. jihooooooow! Godnatt

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0