kids kids kids

Jag har alltid problem med att komma på en jävla rubrig när jag ska skriva ett blogginlägg. Så när jag ska skriva en rubrik så tittar jag mig runt omkring för att se vad man skulle kunna skriva. Haha, knäppt men har man problem så har man hörrni.
Jag är sjukt tröt och vill bara gå och lägga mig, vad fasen gör jag uppe. Jag gör ändå inget vettigt liksom, men nu sitter jag här i alla fall.
Jag har ångest.. Ångest ångest ångest för att skolan ska börja igen på måndag. När det är lov vill man inte plugga, så jag har ju såklart inte pluggat någonting och det är surt. För nästa vecka så har jag som sagt prov i Psojekt och företagande och sedan ska jag lämna in och redovisa en engelska filmrecension och jag har inte ens börjat. Måste ta mig i kragen och fixa det här. Men jag ska inte tänka på det nu utan det får jag göra på måndag istället. Istället ska jag lägga upp några fina bilder.


Jag har träffat det här lilla knytet, Nils!


Ätit varma mackor och druckit te med Sofia!


Några och någa bilder, det var två bilder som jag kände att jag vill dela med mig av! Helt oväsentliga bilder egentligen, men dem fick åka upp ndå så att det inte såg så tomt ut. Haha! Nu är det jag som ska sova på dirren. Godnatt!

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0