Jennys place jao

Hallå. Jag befinner mig just nu hemma hos Jenny. Vi båda sitter med en varsin dator och ska alldeles strax börja plugga. Jag har prov veckan efter lovet så någongång måste man ju börja, så jag tog mig i kragen och bestämde att idag så ska jag sätta igång på riktigt. Jenny pluggar Naturkunskap ser det ut som, såg någon sådan bok. Mycket trevligt med naturkunskap, hehehehe. All lycka till dig Jemp, lycky you. Själv så har jag prov i Projekt och företagande, inte så jävla mycket bättre än Naturkunskap, det är svårt och långtråkigt, speciellt om man inte är intresserad av ämnet heller.
 Jaja, nog tjatat om plugg now.

Jag somnade i Jennys sköna soffa någon timme, och det var very nice. Jag sov ca 5½ timme inatt så det tog i när jag gick upp imorse klockan 08.00 och skulle åka och träna med Jemp. Så en liten powernap gjorde susen, fast nu är jag typ dubbelt så trött än innan jag sov. Men det är väl sånt man får ta, jag älskar att sova, så jäkla skönt!

Nej nu måste jag sätta fart. Jag ser att Jempen har ställt ett colaklas och en flaska cola framför mina ben så det måste ju betyda att jag får ta mig ett glas? Ett glas cola skulle ju inte sitta fel.

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0