in tha school

Godmorning! Jag sitter i skolan och har för ett tag sedan börjat en Administrationlektion, tråkigt. Jag har nyss skrivit klart några frågor som  ska vara klar innan lektionen är slut klockan 10.40. Vilken tur att jag är klar...

Eftersom pappa ändå skulle till stan nu på morgonen för att göra några ärenden så fick jag skjuts till skolan på samma gång, det var ju mycket snällt av honom tycker jag. Det är så jävla drygt att åka buss och tåg och allt det där så jag är väldigt tacksam att jag fick skjuts. Är så jävla förbannat trött på att åka tåg, men det är bara ett år kvar, sen så.. HUHU. jag hann precis till lektionen började i alla fall trots att vi åkte lite senare än vad vi egentligen skulle. Men nu är jag här i alla fall.

Efter skolan så måste jag skynda mig till tåget som går 15.02, men bara för att det är fredag den 13:de så kommer jag säkert att missa tåghelvettet. Det skulle fanimej inte förvåna mig. För jag har ju redan råkat halkat en gång idag när jag precis klivit innanför skolans dörrar, men sån tur är så ramlade jag inte helt utan jag halkade bara och var jäkligt nära på att ramla och slå på arslet. 

Nu ska jag kolla vad vi fått för andra uppgift, om jag nu orkar börja på den.. Det är ju trots allt fredag idag, HEHE!

PUSS Martini

       
Fin fjäril, någon sweet bild som jag hittade någonstans här bland mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0