frajday

Jag fick nyss reda på mitt slutbetyg i Näthandel B och jag fick mvg, det kunde jag faktiskt inte tro. Trodde jag högst skulle få vg men icke. Så nu är jag glad:) Idag så har jag bara 2 lektioner. Administration som jag har just nu och sedan Inköp och varuhantering, de är ju soft! Sen slutar jag och får looov, wohoow! Då ska jag åka hem och plugga höll jag på att säga, det ska jag inte.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska nog träffa Sofia, Jenny åkte till Stockholm idag för att kolla på ac/dc ikväll, hoppas att du får roligt gymman, de förtjänar du:) <3

Nej nu ropar våran lärare att vi ska avsluta de vi håller på med, vi ska få någon uppgift. Bäst att göra som hon säger! hoho...

Martini

Kommentarer
Postat av: Jenny

det var underbart!

2009-02-21 @ 20:07:53
URL: http://jennyjohanssonfrank.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0