dajradajrda

Nejmen hej. Det var ett tag sedan, har inte haft tid att skriva blogg förstår ni. Har haft en massa att göra. Och stressad som tusan har jag vart. Men nuså, nu kan jag äntligen andas ut. Alla inlämningar och redovisningar är klara. Nu har jag bara en inlämning och ett prov nästa vecka. De är liksom de som är planerat.. Sedan äre looooooov, wohooow! Om jag längtar.. Jag behöver verkligen det, säg någon som inte behöver ett lov just nu? haha.

Tisdga i dag alltså och jag har bakat hela eftermiddagen. Har bakat chokladrutor... okej, nu kan jag avslöja mig. Det var chokladrutor som jag skulle baka till mässan som vi har i skolan imorgon. HEHE. Busigt! Nej men nu har jag i alla fall bakat klart och fixat sakerna till imorgon, så allt är okej nu..
Jag har också hunnit med att träna ikväll. Jag sprang en repa runt skantzen, det var behövligt kände jag. Sedan körde jag fys när jag kom tillbaka.
Vad gör jag nu då? Jo vettni jag sitter och funderar på om jag ska sova. För det är så att imorgon så måste jag kliva upp redan vid 05.30 för att jag ska hinna med 7.00 bussen, fint FINT! Måste vara i skolan klockan 8.00 så det är bäst att jag håller tiderna. Men det finns en fördel med att gå upp tidigt och det är att man somnar som en stock på kvällen där, och det finns ju inget skönare än att somna direkt när man lägger sig i sängen.

Vad har annars hänt dåe? Inget särskillt som jag kan komma på just nu. Skolan är väl de ända. Ja typ. Tog en fika med Jennyjäveln igår också. Mysigt! Det kändes verkligen bra att snacka lite granna med dig! Jag säger bara en sak och det är:"I thinking of you every day, and now you know who I mean" HAHAHAH! Hoppas att du förstår what I mean, men de tror jag faktiskt. Fast egentligen så är det inte ens kul. ehm, hehe. HAHA! Jo, de är faktiskt sjukt kul.

Nu ska jag sova hörrni. Dröm sött!

Martini


I like you

Kommentarer
Postat av: mikaela

KUL, VÄRKLIGGEN, KUL!

2009-02-10 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0