brother louie

Jag sitter här redo för en springtur ute i den friska luften. Jenny har precis lämnat mig för den här gången, så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att maten ska smälta i magen riktigt ordentligt, för jag vill inte få håll när jag är ute och springer, icke kul. Så jag sitter här och väntar på rätt tillfälle.

Vad har jag annars pysslat med. Igår var jag inne i stan med Jenny och Sofia. Jag shoppade lite saker. En tröja, underkläder och ett par strumpbyxor, hittade nästan ingenting. Men seeen så kom jag på att jag ville ta ett till hål i örat. Men jag var lite velig för ena stunden så ville jag ta hål sen andra stunden så ångrade jag mig men sedan så bestämde jag mig på riktigt att nu ska jag ta ett till hål i örat, så det blev ett till hål i det högra örat, sjukt galet gjort av mig, HEHEHE. Nejrå, men det var ju kul. Efter stan åkte vi hem. Jag hämtade mina saker hos Sofia som jag glömt sedan åkte jag hem för att Sofia skulle åka iväg över helgen, hoppas att du har det roligt bäbis :* När jag kom hem så kom Jenny. Vi köpte lite gottis och kollade på lite av Bolt-filmen men Jenny konstaterade att det inte var någon bra film, den var sämst sa hon. Ja, vi gjorde faktiskt inte så mycket. Det gamla vanliga. Idag har vi i alla fall spelat sims, hehe. Kewl var det de. Men när Jenny åkte hem så ville jag inte fortsätta att spela de, utan jag stängde av skiten.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska nog titta på Bolt i alla fall för jag tyckte minsann att den verkade bra men först.... springa-a-a-a-a!

Martini  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0