Bokrea

Idag lyckades jag göra en sjukt jävla god kladdkaka, fast det var nästan så att kanterna var godare än själva kladdkakan, dem var sådär segt goda. Fasiken vad jag kan lyckas bra ibland! Vad har jag mer gjort för någonting idag förutom att ha bakat en god kladdkaka? Jo jag har faktiskt beställt hel två stycken böcker från adlibris, deni. Det är inte alltid som man bestället böcker sådär. Jag beställde alltså två böcker. Den första var en självbiografi av Berny Pålsson, "Känn pulsen slå" eller något sånt heter den, och den andra boken kommer jag faktiskt inte ihåg vad det hette, men den verkade bra i alla fall. Haha, jag brukar aldrig vilja läsa böcker men idag kände jag att det skulle vara rätt chill med några böcker att läsa lite då och då när man får lust, så varför inte beställa hem några så att man har, nu när det är bokrea och allt då ska man ju passa på. Jag betalade 39 spänn styck för böckerna som jag köpte, rätt bra köp tycker jag! Nu längtar jag bara tills dem kommer så att jag kan börja att läsa dem, 1-2 arbetsdagar skulle det ta. Så på fredag kanske har har dem, hoppas!

Ikväll blir det att fara iväg till Anna med Sofia en sväng tror jag, där får vi se vad som händer, de kan man aldrig veta. Någonting skoj hittar man ju alltid på!

Just ja, jag har faktiskt städat mitt rum idag också. Jag har bäddat rent i min säng, dammat, damsugat och städat undan en massa saker för det såg ut som ett slagfält här men nu ser det betydligt snyggare ut ön vad det gjorde för några timmar sedan. Älskar känslan av att komma hem till ett nystädat rum! Det är i princip det bästa som finns, nu ska jag ta en kopp te tror jag för det är jag sugen på!

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0