aloha

Tjena alla glada!

Hur mår ni idag då? Jag mår alldeles utmärkt, dock håller jag på och somnar här i min sköna datastol.

Anledningen till att jag inte skrev ett litet blogginlägg igår var därför att när jag hade loggat in på bloggen så tog det sån jääävla tid att komma fram till själva "nytt inlägg" och jag har inte världens bästa tålamod så jag tröck ner sidan och sket i att skriva igår. Men nuså, nu funkar det som vanligt igen vettni.
Igår i skolan så hade vi "Alla hjärtansdag mässa", det var helt okej. Paula, Desiré och jag sålde som sagt Chokladrutor med olika dekorationer och lotter och det gick jättebra. Bättre än vi trodde faktiskt, så det är vi glada över. Vi tjänade 963.50:- och det är ju inte illa pinkat jue, eller vad säger ni? Det vart några få chokladrutor kvar av typ 140 stycken som vi hade från början, och dem ligger i min frys just nu om någon är intresserad av att köpa? :) HEHE, nejrå, jag skoja.  

I alla fall, gårdagen var en kul dag as usual med mina tjejer :*

Jag har precis laddat hem nya låtar, städat mitt rum och packat. För det är nämligen så att jag ska iväg på en liten resa i helgen. Imorgon efter skolan så drar jag till Jönköpingtill min faster. Hon undrade om jag ville hänga med dig över helgen för BM ska dit och träffa någon brud och då kunde jag hänga med samtidigt och det är ju aldrig fel att åka på en liten holiday, haha! Så allt är packat och klart och jag har beställt biljetter från Västerås till Örebro, där BM hämtar upp mig, sedan åker vi bil dit. SOFT.

Annars då. Plugget idag bababa. Naturkunskap, svenska och Psykosocialt arbete. YAYA, de kan inte bli bättre. Jag som älskar Psykosocialt arbete så mycket. Men jag måste säga en sak. Det är endast 3 gånger kvar på Psykosocialt arbete, 3 gånger. Kan ni förstå vilken lycka jag känner! Okej, jag ska inte gå till överdrift här nu som vissa andra människor. Men jag nämner no name..

Now I am tired, so jag ska sova right now. Ni får ha en bra helg!! Och förihelvette det är ju alla <3 dag på lördag, höll på att glömma. Och den spenderas inte hemma... nej just ja. Men hoppas att ni får en bra sådan, de ska jag försöka att ha i alla fall trots alla omständigheter som vart :/ buhuuu.. nejnej inte deppa ner dig totalt nu igen. Inte in i de där spåret igen, icke icke fy usch.. Det är bra som det är nu.. men hörrni, ha det gött nu allesammans

Martini

S
ofia & Jenny <3 mina besta

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-12 @ 22:21:38
Postat av: Jenny

kött fifan. Älskar dig, ha det så bra i helgen och ring om du får tråkigt madame ;)<3

2009-02-13 @ 00:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0