utan dina andetag

Nu är vi inne på sista veckan, sista veckan hörrni sen är det lov. Fifan vad jag har sett fram emot detta! Jag behöver det. Dessutom är det bara tre dagar kvar tills jag fyller år, jag längtar ännu mera!
Denna helg har jag i alla fall spenderat med Jenny. I fredags var vi i västerås hos linn och hennes pojkvän. Det var gött, jag hade kul! Sedan igår åkte jag och Jenny hem till Sebbe, tevligt måste jag väl ändå säga! Och idag var det meningen att vi skulle kolla på luciaframträdande på tv klockan sju i morse. Men med tanke på att vi kom hem strax efter halv fyra i natt så ville vi inte stiga upp tre timmar senare så vi sov vidare till någon gång efter ett, SKÖNT! Annars så har jag faktiskt varit duktig och städat mitt rum idag från gunden. Jag dammade, dammsugade, flyttade sängen, bäddade nyss i sängen och plockade rent över allt. Ja det såg rent ut sagt ut som ett helvete här inne innan jag tog tag i det. Efter städningen så hade jag planerat att jag skulle träna så det gjorde jag. Jag tog mig en spingtur på 40-45 minuter, någonstans där emellan, och det va mycket välbehövligt efter tre veckors icketräning. Nu håller jag på och kollar på en film som går på tv, den är inge bra. Men jag orkar inte sitta vid datorn all the time.

Imorgon är det dags för skola igen efter sex veckors uppehåll, kul! nej.

martina


Kommentarer
Postat av: Jennypennypäronpung

Tack för förra helgen snygging :) du är oslagbar

2009-12-16 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0