Underhållande martina

Här sitter jag och ruttnar bort. Jag är så sjukt trött och borde ligga i sängen nu, men jag kan inte dra mig från datorn. Jag sitter och skrattar år saker som egentligen inte är kul, som detta.

- men vi skulle kunna ses den 27e eller så?
- någon dag affärerna har öppnat kanske vore smart?
så vi inte går runt som två lallare.

Haha, vad roligt det var! Nej det var det inte, fast jo just nu var det de.

Nej nu ska jag sluta prata. Jag är alldeles för trött och ska nog slänga mig i sängen, skönt att jag har borstat nötterna och gjort mig klar. Bara att sova, fint.

Imorgon är det fredag, WOHOOW! Och imorgon är det bara 5 dagar tills min fantastiska 18-årsdag. Det går framåt.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0