tjena 18åring

Idag är det den 17 december. Igår var det min födelsedag. Kom på att jag inte uppdaterade någonting igår, och inte i förrgår heller säkert?! äh strunt samma. Nu uppdaterar jag i alla fall. Igår var det som sagt min födelsedag, jag såg verkligen fram emot den dagen hur mycket som helst och dagen kunde inte bli så mycket bättre, så nu är jag ett år äldre, 18 år era jävlar, fan vad jag längtat!!!!!! Jag fick en ny mobil, en plattång, ett minneskort och lite hårvårdsprodukter, sedan shoppade jag en kjol som jag tror att jag ska ha imorgon när jag ska gå ut på kogen med mina vänner. Just ja. Imorgon så har jag bjudit hem några vänner hit. Så först ska vi äta middag här och ha det trevligt, dricka lite vin och sådär, sedan ska vi äta tårta och sedan så börjar vi bli lite runda om fötterna, jag är ju faktiskt 18 nu såatte, dont say a word. Senare på kvällen så åker vi in till stan och går på krogen och dansar hela natten lång, man vet aldrig hur kvällen kommer att sluta, haha men det visar sig imorgon. Jag hoppas och tror att morgondagen kommer att blir riktigt jävla röjig........ brudar.

Fan vad härligt det är att vara 18. Nu får jag:

- gå på krogen
- köpa snus och cigg i affären
- köpa folköl
- åka utomlands utan att föräldrarnas tillåtelse
- göra nästan vad fan jag vill!


Tre saker: Livet är härligt, du är så jävla snygg och du gör mig totalt galen. eller fyra saker: och jag har världens bästa vänner!

martina


glad brudi heheheheheh

Kommentarer
Postat av: sssooofffiiiaaa

söt brud

2009-12-18 @ 16:04:11
Postat av: Susanne (mamma)

Ha de så skoj ikväll och var rädd om dig. :)

Älskar dig hur det än är!!



Kram

Mamma

2009-12-18 @ 17:27:05
Postat av: dess

PUSS BABE! <3

2009-12-19 @ 20:06:21
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0