4 advent

Jag kom nyss på att jag har lov. Tänk vad skönt att kunna gå och lägga sig idag och inte behöva tänka på att man måste gå upp tidigt för att gå till skolan. Jävligt härligt måste jag ändå säga!
Fredagen vart lyckad som jag trodde och jag hade jätteroligt. Gårdagen var jobbig, jag var sliten och aptrött men idag så är det bättre. Idag var jag ute och gick i 2 timmar ungefär, nice! Imorgon ska jag nog baka knäck med Petra och sen få vi se vad som händer, chillin maybe. Nej men jag har som sagt inga planer. Men på tisdag då jävlar är det Jennys tur att fylla år, 18 barre! Fan vad nice brudi, tjockt nice...
Sen är det snart julafton, 4 dagar kvar och det ska väl bli mysigt fast jag har inte någon vidare julkänsla om jag ska vara ärlig, men den kommer väl.

nu ska jag kolla på tv.

martina

Kommentarer
Postat av: dess

ska inte bruden till sandra?? :/

2009-12-21 @ 00:10:29
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0