When I was young

Just för tillfället känner jag mig tom, inte ok! Den känslan är inte kul att känna. Jag får försöka göra något åt saken. På fredag blir det kul i alla fall. Tur att man har något att se fram emot. Jag ska till Stockholm och shoppa också. Fan vad jag behöver det. Shoppa snormycket kläder!Det blir bra de. Jag ska nog kolla klart på dom två sista avsnitten av OC och sedan får vi se. Jag måste prata med Jenny sen också.

Imorgon ska jag göra pannkakor till lunch, kan bli jävla gott! Men det visar sig väl. Nu måste jag springa upp till min syster och låna hennes laddare till datorn eftersom min laddare av någon konstig anledning inte funkar. Sick! Men vad gör man? Naj, måste springa nu innan datorn dör. Vore inte allt för bra inte!


PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0