we are the people

Nu återstår bara två dagar kvar på mitt arbete. Hoppas för i helvette att dessa två dagar går fort för jag orkar inte jobba mer nu, det är så jävla varmt. Men vafan, man ska inte klaga. Det har varit ganska roligt att jobba ändå tycker jag.

Idag har det varit extremt varmt. När jag hade setat på ett sån där åkgräsklippare i typ två timmar så reste jag mig upp och jag är alldeles blöt i röven, så jävla varmt var det. Men det är ju alltid fint med två stora jävla blöta flöckar där bak, men sån tur var så syndes dem inte allt för mycket. Ingen sa något i alla fall. Fast jag tror inte att någon hade sagt något om dom hade sett något ändå.

När jag kom hem från jobbet så tog jag av mig alla mina kläder och la mig ute på gräsmattan i bikini och solade ryggen och läste en tidning. Det var skönt. Sedan gick jag in och gjorde en blåbärspaj. Så jag har precis ätit blåbärspaj med vaniljvisp, kan det bli så mycket bättre? Naj, dont thing so. Så nu har jag planer på att hoppa in i duschen och sedan eventuellt se ett avsnitt av OC och sedan ringa Jenny om det blir tid över och sedan sova. Man blir trött av att vara i solen, satana!

pussis/martini


bra musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0