you make it real

Nu jävlar ska jag börja spela farmwille på fejjan. Ja har man inget annat för sig om dagarna så är det väl det som man får sysselsätta sig med känns det som. Idag är jag seg så vi får se vad jag hittar på. Ikväll kanske jag ska träffa Sofia och Fels. Fels har ju tagit körtkort så man måste ju ta en åktur med brudn, sedan ska vi kolla på hennes kissemisse, hiho. Innan dess så ska jag ta det jävligt chill. Duscha ska jag göra, spela farmwille för fän och kanske kolla på en film om det hinns med.

Känner för n dusch så nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng. Ska nog skrubba mig, fan vad skönt! Skrubba som fan känner jag för.

pussis/martini

jag förstår inte vad du vill

Kommentarer
Postat av: M

Skrubba för fän!

2009-08-18 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0