Två veckor

Jag kan inte förstå att det bara är två veckor kvar tills skolan börjar. Fyfan vad denna sommar har gått fort. Det känns inte som att jag har hunnit med att göra någonting denna sommar. Bara jobbat och vart på Lisö typ. Jag får helt seriöst ångest av att tänka på att skolan snart börjar igen. Då är man tillbaka till de gamla rutinerna igen. Då måste man lägga sig i tid på kvällarna, gå upp äckligt tidigt, gå i skolan och ha en massa läxor och prov. Fan vad surt. Jag vill inte, vill verkligen inte!
Snart får jag i alla fall en fet lön in på mitt konto, det kan ju göra en lite gladare i alla fall. Idag fick jag nå skattepengar som jag ska sätta in på mitt konto. Jag har ju inte ens betalat nå skatt så jag förstår inte varför jag ska få tillbaka en massa skattepengar. Eller massa och massa, det var typ 117 spänn. Men ja det är ju några spänn i alla fall.

Nu ska jag gå och duscha och sedan äta pasta med pesto. Kan nog vara den godaste maträtten som jag ätit (efter grillad korv med bröd.) Fast vafan, det finns så jävla mycket gott så jag vet inte vad som är godast.

pussis/martini



Kommentarer
Postat av: M

Pesto är ÄCKLIGT!

2009-08-13 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0