The drugs don´t work

Hej kära blogg! Idag har det varit en varm dag. Det har varit jättevarmt, äckligt varmt fast solen har inte lyst så jättemycket, men kvavt(?) kvaft(?), hur stavar man, i alla fall. Kvaft är ordet jag ville få fram, det har varit kvaft ute idag, det var de jag ville säga. Men så kan det ju vara ibland. Jag klagar inte, bättre att det är varmt och skönt än att det regnar. Fast emellanåt kan det faktiskt vara skönt att det regnar litegrann. Jag var totalt slut idag när jag kom hem. Hela dagen så hade jag gått runt i långbyxor, LÅNGBYXOR, kan ni förstå hur varmt det var? Så fort jag kom hem så slängde jag av mig byxorna och satte på mig träningskläderna, det var nice! När Malle kom hit och pappa kom hem från affären så drog vi ut på Kolbäcksrundan och nu sitter jag här. Jag har precis duschat och ätit käk, nu är jag mätt och fonderar (som dom säger i ICA-reklamen, HAHA) på om jag ska sätta på ett avsnitt av OC eller om jag ska läsa en tidning. OC överväger nog känner jag, hehe. Alltid i slutet på ett avsnitt så är det så spännande så man är tvungen att sätta på ett till avsnitt. ja...jag ska fanimej sätta på ett jävla avsnitt.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har påbörjat saker att skriva flera gånger nu men har suddat ut bara för att det inte är något att skriva om, onödiga saker liksom, you know.. Eller egentligen så är väl allt jag skriver onödigt, men äh skit samma. Så eftersom att jag inte har något vettigt att skriva så avslutar jag min mening här rå...

pussis/martini

p.s. Förresten är det bara 3 dagar kvar på jobbet sedan är det inge mer slit och släp, chill va? (: jag njuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0