Status: Hos Jenny

TJOOOOOO!
Jag befinner mig för tillfället hos Jenny. Alltid lika mysigt, det vet du! Vi har precis gjort en tårta till Alex som fyller 18. Jag har helt ärligt aldrig gjort en finare tårta än den jag gjort idag, god är den säkert också! Vi ska alldeles precis nu börja göra oss i ordning och sedan ska vi ta bussen till Kolbäck för att åka på kalas, KUL! Jag ser fram emot kvällen, den kommer nog bli asparty. Känner det ändå ut i fingerspetsarna och då är det verkligen bra. Tror Jenny står i duschen nu så man kanske ska börja att platta håret och klä på sig lite paltor. Ujuj, det är alltid ett bekymmer varje gång. Man vet aldrig vad man ska ta på sig, men det ordnar sig väl förhoppningsvis. Det är bara att dra på sig någonting, spelar ju inte sån stor roll bara man har kläder på sig. Eller vad säger ni folk?

Dags att ta tag i det hela. Ha en rolig dag, det ska jag tamefan ha!

pussis/martini


haha, fjin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0