söndag

En underbar vecka kvar av detta sommarlov, kan verkligen inte förstå det. En vecka. Jag ska ta väl hand om denna vecka och utnyttja varje liten sekund. Jag ska i alla fall försöka för sedan börjar allvaret igen. Ingen rast och ingen ro.... Igår åkte jag till Jenny, vi kollade på film och drack cola. Det var mysigt, runt tre vart vi tröttis så vi gick och sov, jag somnade på en gång, skönt. Idag vaknade vi 11 kanske och då gick vi upp och gjorde mat, drack smoothie gjorde vi också. Nu är jag hemma och ska strax ta på mig träningskläderna, Kolbäck runt blir det idag faktiskt. Sedan ska jag äta något riktigt jävla gott ikväll när jag kommer hem. Jag känner nu att jag är typ starving men jag kan ju icke äta för då får Martina håll, inte okej. Håll ut martina, håll ut!
Igår så beställde jag och Malle lite kläder från h&m också, kändes bra. Jag köpte en svart kavaj, ett par leggings och en liten tröjjävel. Nu ska jag inte köpa något mer i klädväg förän jag och mina systrar åker till Stockholm den 29 augusti. Då ska jag absolut shoppa, jag ska köpa allt jag ser, kanske... inte.

Jag är helt död. Imorgon ska jag åka ner till banken igen och denna gång så ska jag faktiskt lägga in min lön på kontot. Jag som trodde att lönen kom in direkt på mitt konto men så var det ju givetvis inte, istället fick jag en check hem på posten som pengarna var på, fint. Tomorrow is the day

Jag ser att solen glimtar fram bakom molnen, men den försvinner väl snart igen.

puss/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0