skolfan

YES. Imorgon är det skola igen, kul va? Nej det tycker jag verkligen inte, men jag önskar att jag kunde tycka och känna så. Synd men det gör jag faktiskt inte. Usch vad hemskt, eller hemskt är det väl inte riktigt. Men det känns som om jag vill ha mera sommarlov, den här sommaren har inte varit speciellt solig och fin. Det känns som om det har regnat för det mesta, några veckor sol har det väl varit också men inte så mycket som det borde vara när det är sommar. Nu börjar i alla fall skolan igen och på ett sätt så är det skönt också, för då får man dom där rutinerna igen. Vakna, äta frukost, cykla till tåget, gå i skolan, ta tåget hem, plugga, äta, duscha och sova. Det är väl så det kommer se ut, finfint!

I helgen så har jag tagoit det jävligt chill. I fredags var jag bara hemma och låg i min säng hela dagen typ. Igår så sov jag över hos min syster. Vi lagade världens godaste tacopaj och drack vin och hade det trevligt, kollade på film gjorde vi också, det var i alla fall mysigt. Idag åkte vi hem till pappa klockan halv 5 för att ta den gamla vanliga hederliga Kolbäcksrundan, gööööött. Nu sitter jag här och laddar upp inför skolan imorgon. Börjar klockan 11.00 så det är ju ganska skönt. Efter skolan blir det lunch med tjejerna på stan, blir nice de. Har ju inte träffat någon av dem på hela sommaren. Men imorgon så.

Nu ska jag spela något ruttet spel på datorn, hehehehe. Kul avslut på detta sommarlov.

pussis/martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0