shoppin

Tja!

Jag kom nyss hem från stan med Malle och Petra, har bränt lite pengar och det känns ju... sådär. Jag köpte ett par bruna klackskor som jag suktat efter jättttttelänge. Har velat köpa dom varje gång jag har sett dom men det har helt enkelt inte blivit av. Sedan såg jag dom idag.. på rea dessutom OCH i min storlek. Kunde ju typ inte blivit bättre så dom är mina nu. Vad köpte jag mer? Jo två par tröjor, ett par leggings och en kalender och tre skrivblock. Så nu ska jag inte shoppa någonting mer förän vi drar till Stockholm nästa vecka. Sedan fikade vi också. Jag tog en mackjävel med brie och slami och en loka citron, det smakade bra.
Nu har jag kommit hem i alla fall och jag ska alldeles strax äta någonting sedan ska jag fara iväg till Sofia en sväng tror jag. Här hemma kan jag ju inte sitta och ruttna hela kvällen heller. Najnaj det går inte. På fredag blir det kanske bio med Jenny, det blir mysigt. Blir det inte bio så ska jag i alla fall åka hem till min myspysis, eller om hon kommer hit det vet jag inte. Men nej jag åker nog dit faktiskt, jag tycker om Jennys place.

Nu ska jag äta mat blogg.

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0