rubrik

Idag känner jag att jag är ovanligt pigg. Kan nog bero på att jag stängd av datorn strax efter tio igår och att jag somnade senast 11 och vaknade strax efter 11 idag. Så jag har alltså sovit 12 timmar inatt, fyfan vad skönt. Måste försöka vända tillbaka dygnet nu när skolan snart börjar. Helvete vad segt. Jag vill inte börja i skolan igen, jag vill ha mer sommarlov känner jag just nu. Men när man väl kommer in i dom gamla vanliga rutinerna så vänjer man väl sig. Hoppas att det här jävla året går pissnabbt så man får ta studenten snart, satana vad wonderful.

igår så var jag hos farmor i princip hela dagen, det var mysigt tycker jag. Vi åt popcorn och fikade kakor och blåbärspaj och saft och satt och pratade en massa. Sedan så förflyttade vi oss ut till ballkongen. När Malle slutat jobbet klockan 5 så kom hon också till farmor och vi begav oss ut på en löpartur, igår sprang vi 6 kilometer, alldeles perfekt. Vi fick korv med bröd när vi kom hem till farmor igen. Efter de så vad vi tvugna att åka hem.

Idag är det fredag och jag ska väl hjälpa padre att kasta inved i vedboden, sedan får vi se vad jag gör. Skulle ju gå på bio idag men vi får väl se hur det blir med den saken.

PUSS/martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0