pancakes

Jag är mätt på pannkakor. Fan vad gott det var. Idag smakade det speciellt, svingott var det. Jag är fortfarande mätt fastän det var ganska länge sedan jag käkade. Nu är jag sugen på en god jävla fruksallad men problemet är ju de att jag inte orkar ta mig ner till affären, utan jag sitter som fastklistrad i min datastol, känns bra! Idag är det en sån dag som jag inte vet vad jag ska göra. Man kanske skulle ta sig en springtur nu när man ändå har tiden till att göra det. Men då är ju det svåraste att ta tag i själva springandet, sen när man väl är ute så är det ju ingenting. Då är det ju bara att springa. Man kanske ska ta en springtur till Borgå och se vad som händer där. Vore en perfekt sträcka just idag känner jag..

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0