Måndag idag

Då var första dagen i skolan avklarad. Nice. Det börjar bra i alla fall, för imorgon är jag ledig, hehehe. Och på onsdag så börjar jag klockan ett, det är ju rätt soft. Idag så åt jag på stan med tjejerna efter skolan, det blev spity hot. Sedan gick vi runt på stan och kolla lite. Ett armband och en ny mascara fick följa med mig hem idag också, jag tyckte att jag behövde de så jag köpte. Jag som sa att jag inte skulle shoppa någonting förän Stockholm på Lördag. Men ett jävla litet armbandshelvete och en mascara är väl inte så farligt? Nej det tycker jag verkligen inte.

Nu ska jag läsa bloggar. Eftersom jag inte har skola imorgon så behöver jag inte oroa mig för att jag inte ska komma upp imorgon för jag kan sova aaaaaaaaaaaaall day long om jag vill.......

pussis/martini


Kommentarer
Postat av: MP

Nej precis, ett jävla armbandshelvete och mascara är väl inte så mycket att bråka om! Köp för faaaan!

2009-09-07 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0