Lördag va

Igår vart en bra kväll. Jag sa ju de, att jag kände det ända ut i fingerspetsarna, haha! Nej men det var jättekul i alla fall. Tack för att jag fick komma (:
Just för tillfället så sitter jag och lyssnar på musik och tar det jävligt chill, jag är rätt trött med tanke på att jag bara sovit kanske 4 timmar eller något, men det är nice. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Det känns som om det kommer bli en tråkig dagjävel. Sen har jag i princip hela min garderob hos Jenny och det känns ju ännu värre. Vafan vad drygt. Men äh jag får väl hämta dom någon gång. Känns som om dom kläderna jag har på mig är dom enda kläderna jag har att bära för tillfället, tills jag hämtat kläderna då!

Men vafan, jag skriver ju bara en massa skit. Haha vet inte ens varför jag skriver det här? Ingen är väl förfan intresserad av att jag har en massa kläder hos Jenny, najnaj. Nu ska jag läsa bloggarna istället

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0