Last dayyyyyyy

Slut på jobb, slut på tidiga mornar, slut på allt som har med jobb att göra! Nu ska jag inte jobba något mer på detta sommarlov, nu ska jag ta det jävligt chill.
Snackar med Jemp i telefonen för övrigt. Vi sitter och skrattar åt en rolig video, hahaha. Hon ba ringde till mig och så hörde jag någon som asgarvade och jag hörde inte vad hon sa heller för att hon skrattade så jävla mycket. Men ja.
Ikväll blir det Lisö med tjejerna i alla fall, det ska bli mysigt tycker jag. Sofia skulle dyka upp på förmiddagen så hon borde väl komma snart kanske?

Nu ska jag prata i telefonen, sen ska jag hoppa in i duschen för jag är inte i toppskick efter denna dag. Men nu behövs inga långbyxor om dagarna längre så jag slipper svettas....

pussis/martini


det har varit jag och trimmern i tre veckor, fin


åka bil

Kommentarer
Postat av: Jennkkkk

hahahha åhh kan inte sluta flina :D haha, ha så kul babe, puss!

2009-08-07 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0