Im not leaving now

Fy satan i helvete vilken träningsverk jag har ikväll. Jag kan typ inte röra på mig, men det är fint. Imorgon blir det träna igen och då blir det schlagermix, låter väl inte helt fel heller? ehhehehehe.
Annars så har jag vart ledig idag, det var väl skönt. Men det finns ju ingenting att göra nu när alla har börjat i skolan osv, då sitter man ju bara hemma och gör ingenting. Så Jenny och jag har fikat idag, den lille pluringen var också hemma idag. Det var mysigt, tack för det älskling!
Imorgon så är jag inte ledig, jag börjar skolan klockan 13.00, rätt nice. Mindre nice är att jag slutar 16.25, men what to do? Det går nog brååå. Jag vet inte vad jag känner just nu, om jag är glad eller om jag inte är glad, om jag är ledsen eller arg eller något? Fast arg kan jag ju knappast vara, för vad har jag att vara arg på? Fast äh, jag vet inte.

För att komma upp i bra tid imorgon kanske man ska börja tänka på att gå och sova? Känner att jag måste ta ett besök i duschen imorgon innan skolan också. Det bästa som finns enligt mig är att duscha på morgonen, då känner man sig så.... fräsch osv. Fyfan, nu ska jag sova. Är rätt trötttttttttt.

pussis/martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0