I walking in the rain



härligt väder. nurå? regn

Jag fryser fortfarande efter dagens runda runt Kolbäck. Det regnade hela vägen, inte ens ett enda litet uppehåll på dom där två timmarna. Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Men det var skönt när man var hemma sen, lagom genomblöt och genomfrysen. Jag tror aldrig att det har varit så skönt att duscha som det var idag, satan vad skönt det var! Tack för att det finns dusch.
Annars har jag väl inte gjort något vettigt idag. Jag fick min lön, wohooow! Nu behöver jag inte känna mig fattig längre. Men jag måste hålla i cashen, för jag vet hur jag blir när jag får pengar. Då ska jag köpa allt som går och jag tänker inte alls på om jag behöver de eller inte, utan jag bara köper. Nej Martina, ändring på det! Jag måste nu lägga undan pengar till Irland och spara tills jag, Malle och petra drar till Stockholm den 29. Sedan kan det ju vara bra att ha lite till skolan börjar också. Äh, det där ordnar sig. Jag måste bara tänka på vad jag köper. Behöver jag det här? Nej, då köper jag det inte. Då blir allt bra!
Imorgon är det fredag, och jag ser fram emot denna fredag. Jag ska göra en sak med Jenny sedan ska vi på kalas, hihihihii. Blir kul. Men först imorgon så måste jag göra ett besök på banken och sätta in lite pengar och köpa vaniljsås, blåbär och hallon för att sedan ta bussen hem till Jenny klockan 12. Men jag måste upp i tid imorgon så att jag är på banken tills det öppnar imorgon. Sedan måste jag rusa hem för att packa ner lite saker i en väska och sedan äta något för att sedan dra iväg till Jennyjäveln (: blir lite hektiskt, men det går. Bara man lägger upp saker och ting på ett bra sätt. Nu ska jag nog kolla runt lite och sedan titta på tv med familjen. Var ett tag sedan, så det är dags!

pussis från martini

Just ja, Grattis till min vän Felicia som tog körkort idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0