Hide and seek m

Mina fingrar är helt åt helvete just nu känner jag. Dom är helt ömma och gör otroligt ont, jag kan knappt skriva på tangenterna fast där överdrev jag lite haha. Så ont gör det faktiskt inte, men det gör bra ont, satana. Men man ska inte känna efter så mycket. Okej jag kanske ska berätta varför jag nu har så otroligt ont i mina fingrar. Jo anledningen till det är därför att jag har kastat in ved hela dagen idag. I sex timmar har jag stått och kastat vedträ efter vedträ, nu vill jag inte se ett enda vedträ till, usch. Jag tog en liten paus efter kanske 2-3 timmar och så gick jag in och såg att jag hade fått ett brev där det stod att jag hade ett paket att hämta ut på ICA och då tänkte jag:" Jag har väl inte beställt någonting, eller jo bara kläderna från H&M men dom skulle ju inte komma förän nästa vecka", men så öppnade jag och då stod det att grejerna från H&M hade kommit så jag och Malle åkte iväg och hämtade sakerna. Jag köpte en kavaj, en randig tröja och ett par leggings ochy allt passade perfekt måste jag säga och jag är nöjd över mina köp. Men nu får det vara färdigshoppat, känns som om min lön är slut och det har inte ens gått en vecka sedan jag fick den. Jag ska ju i och för sig till Stockholm nästa helg så det blir säkert lite shopping där också, men äh man lever bara en gång. Shoppa på ba!

Det blir ingen bio ikväll, istället får jag sysselsätta mig med något annat. Vad det är vet jag inte riktigt. Nu ska jag gå och göra dipp i alla fall, suger ju.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0