fo helvede

Vilken helvetesdag det här har varit. Jag har haft ont i huvudet hela dagen, och träningsverk har jag haft. Fast träningsverken var ju bara positiv tycker jag. Fast huvudvärken kan ju dra åt helvete. Därför ska jag gå och sova alldeles precis snart,
Skolan idag var i alla fall chill. Hade bara en lektion, samhällskunskap. Efter skolan så gick jag, dess och sandra ner på stan , eller vi åkte buss för regnet har helt seriöst öst ner idag. Fyfan! Sandra gick i alla fall ifrån oss och Dess och jag drog en donk, smakade bra. Sedan tog jag tåget hem kvart över fyra och åkte hem till Sofia för vi skulle träna schlagermix, HAHA. Det var det tråkigaste jag gjort, en massa jävla hoppsteg åt höger och vänster och bakåt och framåt, rätt kul ändå, fast ingenting för mig.

Imorgon börjar jag klockan 8 i skolan så nu ska jag gå och lägga mig, sen hållet mitt huvud på att sprängas känns det som. Fint!

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0