en lördag

Hej bloggen! Nu för tiden så har jag inget annat för mig så jag passar på att uppdatera bloggen lite då och då, och det är la trevligt. Jenny är på PIP och vad ska jag göra rå? Om du hade varit hemma hade jag ju varit hos dig just nu, men nej såklart ska jag jobba hela veckorna så att jag inte kan åka på PIP. Jag har fått massa sms av Jenny och vi pratar i telefonen rätt ofta och hon verkar ha det jävligt schyst där och det är ju jävligt bra tycker jag. Jag är sjukligt trött också och vill lägga mig under täcket igen och sova men nej det är inte ett bra alternativ utan istället så ska jag slå på ett till avsnitt av OC, det kan man inte somna till så nu är det OC för hela slanten. Det ligger en dubbelnougat bredvid mig också som jag vill stoppa i munnen, men den får vänta tills efter maten känner jag, är fortfarande mätt från frukosten.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0