what a beautiful day

Hallå! Denna dag har varit helt underbar. För en gångs skulle så har jag känt att dagarna är värda att levas eller hur man säger. För det första så har det varit ett helt underbart väder ute både idag och igår och det gör humöret så himla fucking bra, älskar detta vårväder, vinden som blåser är ju till och med skön. Helt otroligt! Jag har i alla fall varit i skolan idag, slutade klockan halv 3 ungefär. Då bara sådär så sade Dess såhär:" martina, det känns som om du ska följa med mig hem" hah, så sa jag:" ska jag följa med dig hem?" hon: JAA, följ med mig hem!!" HAHA, så gjorde jag det. Och hon bode mycket trevligt, och det hade ett jättefint hus och dem gjorde jättegoda hamburgare, hiho!! Vi var ute i det fina vårvädret och gick litegranjna sedan gick vi hem till henne och chillade lite, kollade på datorn osv. Vid halv sju så åkte jag och dess med hennes syster till stan. Jag skulle till tåget och Dess till sin dans, sedan for jag hem. Tick tack för dagen smulan (:
När jag kom hem så var jag ute och körde med pappa, och det gick faktiskt mycket brååå. Nu sitter jag här i min datastol nöjd över min insats idag och det är ju gött, hiho!!

Vad ska jag göra nu då? Inget särskillt faktiskt, tänkte lägga mig och läsa en av mina böcker som jag beställde hem för några veckor sedan. Har faktiskt inte haft tid att läsa den någonting dessa veckor, endast några få blad. Men nu på lovet ska jag försöka läsa så mycket som möjligt även fast jag har en massa prov som det ska pluggas till till efter lovet, men äsch det ordnar sig! Just fan ska göra en bokrecension(?) till den veckan också.. ÅHH, får hoppas att jag hunnit läsa ut boken som jag ska påbörja ikväll tills dess så kan jag göra en recension av den boken. Hatar recensioner, dessutom ska den göras på engelska, ännu värre eftersom jag är sämst och då menar jag verkligen SÄMST på engelska!! Men det löser sig det också..


                              
                                                              mah girls

                         
                                                                fina brudar 97, HEHE

Jag får aldrig kort på mina andra polare vettni, det är bara dessa som vågar vara med... (:
Mene, hoppas på en lika solig och fin dag imorgon också. Älskar sol..

PUSS och godnatt

Kommentarer
Postat av: dess

hihi du är så härlig martinis :D nu måste ju jag komma hem till dig<3 äslakr foton, fula som fina, så är de fortfarande minnen <3

2009-04-03 @ 11:53:48
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0