Uttråkad och rastlös babababa

Åhh, jag är verkligen rastlös på riktigt nu. Sitter här och tänker på vad man kan göra, men nej har insett att idag så får jag väl hålla mig inne också, kul! Jag kunde lika bra åkt in till stan och träffat Vickan ikväll, men nej nu är de för sent för de går ingen buss eller nåt och bababa, har så jävla tråkigt. Men what to do? sitter i alla fall och snackar med Victoria och Jenny på msn, det är kewl, lyssnar lite på musik och mm chillar.
Nu har jag lyssnat på samma låt 485 gånger men kommer inte riktigt ihåg var den heter och jag orkar inte kolla heller för de är jag för slö för.. Men den är brååå i alla fall.

Imorgon ska jag ut och gå runt kolbäck igen med Malena och papi, man har ju skön träningsverk i röven och i slutet av ryggen nu, och värre blir det väl imorgon, göttgött! Men fanimej vad skönt det är. Och på måndag så börjar praktiken. Ja det var väl ungefär de jag ville säga, nu ska jag sätta på låten för den 486:e gången, hehehe. nördjävel

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0