Alå alå alå


                         
                  
                                                                    Bra där brudar

Tja, jag kom nyss hem, eller nyss och nyss för ett tag sedan. Jag och anna var och käkade glass vid lustigkulla, det var gött. Jag åt en stor jävla mjukglass med lakritsströssel, satt bra i magen. Men frågan är nu om jag kommer få håll när jag nu ska ut och gå om ungefär en halvtimme? Ja men det visar sig väl när jag är ute och går, jag tror med all sannorlikhet att jag kommer få håll. Men äch vafan det är bara att gå, det försvinner väl någongång under promenaden, när vet jag icke. Som sagt glassen satt där den skulle och nu mår jag riktigt illa och lite håll väntar fint de..
Förresten så mätte vi hur långt det var runt kolbäck, alltså den rundan som vi brukar gå. Den var 1 mil och 3 kilometer tror jag det var om jag inte minns fel? Ja men det är ju härligt, rätt långt ändå.

Ja det har inte hänt så mycket mer idag. Eller just ja, var ju en sväng in till stan också. Fick ett par skor av Malle, tack tack gullefjun. Inga särskilda skor, bara ett par vita vanliga tygskor, kan ju vara bra att ha, snyggt nu till våren också, hiho.  Annars så har jag inte gjort något alls. Nu blir det att invänta Malle sedan prommisen, niiiiiiiiiiiiice

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0