drippin like water

KUL, här hade jag skrivit ett jättelångt inlägg och sedan råkar jag trycka på någon annan knapp, fan vad irriterande. Men jag skriver väl om då, fast mer kortfattat nu. I alla fall efter dessa dagar på Ica så känner jag mig helt jävla mördbultad. För det första så är mina fingertoppar helt jäkla ömma för de där förbaskade kartongerna som man river i stup i kvarten och för det andra så är min rygg helt paj för att jag inte packat upp varorna på rätt sätt, har säkert böjit ryggen helt fel så jag kommer få operera bort hela ryggraden eller nåt sånt, fint de. Naj men om jag ska klaga riktigt jävla mycket så gör hela min kropp helt ont, hahaha.. Men nu ska jag sluta gnälla för det blir inte bättre av det. Imorgon är det sista dagen på praktiken sen är det helg, och på måndag är det nya tag. Men först ska jag njuta av helgen.... Vad som händer återstår att se.

Imorgon är det nationella prov i engelska, hur det ska gå vet jag faktiskt inte. Engelska är inte mitt ämne så det blir nog inget högre än G i alla fall. Jag fick G- på psykologiprovet, jag suger, totalt oduglig! Men det gör inget, för det finns så mycket annat som jag är bra på. hehehe.
Men som sagt, vi får se hur det går imorgon. Ska göra mitt bästa vettni.
Idag kom mina hårprodukter som jag och mina systrar beställt för några dagar sedan. Jag beställde någon spray som man har i blött hår innan man ska föna det, denna spray skyddar mot värme såsom plattång och fön. Sedan en spray som man har i när man har plattat håret så att håret ska hålla sig rakt och sist men inte minst en Dust it som gör att man får lite volym på hårhelvettet, nice. Nu ska jag prova den för första gången, det blir säkert kanon.

Nu har jag skrivit detta inlägg i 100 år, så jag ska nog ta och runda av här. Sitter och försöker komma på vad jag ska skriva men kommer inte på något vettigt, som vanligt. Skriver bara en massa trams som egentligen inte ens är nödvändigt men som jag skriver ändå bara för att skriva. Så nu är det bra med de. Nu ska jag slumra sött i min säng och vakna upp pigg och glad imorgon säger vi... nej där ljög jag

martini


Bra e ni :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0