surjävel

Ja de är precis vad jag är. Victoria och jag hade beställt två par skor och två bikinisar men så idag när jag hämtade ut paketet så visade det sig att bara bikinisarna hade kommit. Sedan idag när tog kontakt med dem (nelly) så säger dem att vi kanske inte ens kommer att få skorna. Orka, är så jävla sur nu, jag som verkligen ville ha skorna var typ kär i dem. Nej men fan det är så tråkigt när sånt här händer, när det var något som man så gärna ville ha också.

Annars så passade bikinin perfekt, snygg och enkel var den också så det var ju ett plus i kanten, annars så kan dagjäveln ta sig, hiho. Och som grädden på moset så har ju mitt bankkort slutat att fungera. Igår när jag skulle ta ut mitt paket och betala så gick inte kortet så gick jag till automaten för att ta ut pengar istället, men när jag väl har stuckit in kortet i hålet så står det att det är fel på kortet och att man ska kontakta banken, Orkar inte såna här skitdagar. Dem går en verkligen på nerverna, dö.
Annars så har jag bara vart i skolan idag, slutade klockan 11.30 ungefär, skulle egentligen slutat halv 3 tror jag, men hade varken engelska eller naturkunskap och på fredag så är vi kanske lediga wohooow! Men om vi inte är lediga på fredag så har vi endast en lektion, ovärt tycker jag. Men jaja, thats life.

                



             



pussis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst, bilden på dej och desire :D Jag vart lite kär, haha shit vilken söt!!!

2009-04-01 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0