söndag baby söndag

Jaha, då var det söndag igen. Det kändes som om det nyss var fredag, helgen har liksom bara svischat förbi i hög fart. Skönt att det är lov hela veckan så man slipper ha ångest för att gå till skolan, men ångest kommer jag ha ändå på lovet för jag har tusen saker att plugga. Psykologi, naturkunskap, Nationella prov engelska muntligt och administration, jag orkar fan inte... men vafan de är väl bara att bita i de sura äpplet och köra på. Efter provet eller vad det nu är så kan man tacka sig själv för att man verkligen pluggade fastän man egentligen inte ville. Nej nu ska vi inte prata om skolan eller om prov och läxor nå mer jag vill helst koppla bort skolan för ett ögonblick och njuta av att ha lov.

Idag är det som sagt söndag och jag är sjukt trött eftersom jag kom hem klockan 8 i morse, och jag har bara sovit 4 timmar, buhuu. Men jag har inte tid att sova för jag ska strax ut och köra bil med papi, kewl tycker jag. annars så hade jag en rolig kväll igår med Victoria, tick tack :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0