River flows in you

Gött, den där latten satt där den skulle. Jag gjorde mig nyss en latte och den var mycket god, fast nu ligger den i magen och skvalpar. Hiho, den försvann fort. Annars sitter jag här i mina arbetskläder, kom hem för ett par timmar sedan ungefär. På min arbetsväst så har jag en skylt där det står "praktikant" haha, roligt va?! Sedan har jag en kniv som sitter fast på något konstigt sätt på mina byxor. Jag tänkte tvätta mina kläder som jag har på praktiken så det är därför jag sitter med dem på, jag orkar inte ta av dem heller, jag är helt enkelt för slö för det. Nu smällde det i dörren också, kan det vara så att mina gullgulliga syster kom hem, hope so för här sitter jag och har det supertråkigt. Det var hon som kom, hiho.

Förresten så provade jag dem där hårprodukterna som jag beställde, och dem gjorde faktiskt susen, fast har dock inte provar dust it än. Men den är säkert lika bra som dem andra produkterna... Den där produkten som skulle hålla håret rakt hela dagen var bra för här sitter jag fortfarande med spikrakt hår fastän jag gått ute i blåst och cyklat och grejat, supernice va!!
Klockan halv 1 lunchade jag med Dess, jag åt Kycklingwook medan Dess åt Fläskfile med pommes frites, wooken var sådär, helt okej men smakade lite för mycket Soya för min smak och jag som inte tycker om soya, men det gick ner i alla fall.

Nu ska jag gå och hjälpa till med tacosen, jag som fortfarande är mätt efter wooken som jag åt fastän det var flera timmar sedan jag käkade den. Blir väl jag som får skära alla grönsaker då, hehehe kul.

-------------------------------------------

Update!

Nu har jag käkat tacos med familjen, det var gött! Vi satt och pratade och skrattade när vi ätit klart, hahaha! Nu ska vi nog åka ner till affären och köpa Cheesebolls, göttans som fan! Sedan blir det väl att kolla på Talang, blir väl en lika tråkig helg som förra helgen. MM kul!


Snygga kläder på praktiken, right?

   
martini



(y)

/martini

Kommentarer
Postat av: Soffan

Haha, din blogg blir bara bättre och bättre. Fint avslut med bilden på ett mongo längst ner:D

2009-04-24 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0