Pluggtime, vad annars?

Jag blir lite småsur över mig själv. Imorgon har jag prvo i Naturkunskap men torr ni jag sitter och pluggar? Nej utan istället sitter jag här och gör ingenting, det är ju smart... Men jag ska, jag ska verkligen ta mig i kragen och plugga röven av mig ikväll, börjar ju trots allt 13.30 imorgon (egentligen 11.00, men tror inte jag orkar gå på mentortiden som börjar då) så jag kan ju plugga ganska länge idag och sedan kan jag å upp tidigare imorgon för att plugga lite. Men inte tror jag att jag kommer pallra mig upp imorgon bitti för att plugga på ett prov, då ligger man ju hellre och sover, hiho. Men som sagt snart så, när musiken tystnar i mina öron så ska jag resa mig från stolen och öppna skolboksjäveln.. Men håll ut det är bara denna vecka kvar, sen är det praktiiiiiik, woooohow!

Nu ska jag kila, har lite viktigare saker för mig, hiho. Kanske skriver senare!

pussis



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0