påskis

Idag är det skärtorsdag, tror jag hah, denna dag ska jag inte göra ett skit, jag ska städa hela jäkla dagen och jag är inte på städhumör för fem öre idag ska jag säga. Vissa dagar kan man faktiskt känna att man vill städa och att det verkligen är kul att städa, men så känner jag inte idag. Jag sitter bara här och försöker fördriva tiden med en massa annat som jag egentligen inte behöver göra. Jag behöver ett stort last med godis känner jag...

Igår gick jag och la mig klockan 21.20 men ja somnade inte förän runt 11, konstigt nog. Kanske har vänt på dygnet, jo de måste jag ha gjort, det har varit mycket sena kvällar på sistonde, men det är så det ska vara, bäst att passa på nu medan det är lov hiho.. 

Nu ska jag ta tag i städandet på riktigt, annars kommer jag aldrig igång, icke brååå. Men ha de fint, kanske skriver mer sen!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0