mjaåå

Göttans idag. Min hals är helt tjock och jag känner mig febrig, kul! Denna söndag kan inte bli sämre. Det är någonting konstigt med söndagar, tycker inte om dom för dom känns så dystra och tråkiga. Igår så vart det fest med Anna och Bella, det var faktiskt helt okej. Kanske spårade ut lite där i slutet, men äh.. Det var roligt



Bellsa var taggad :)


Anna, Bella och jag. zöta ni är tjejer :*


Maskinen bakom mig är en grävskopa, tack


gulleru :*


Puss på er och tack för igår flickor <3

Nu blir det för mig att typ pimpla en massa jävla te, Funderar på hur jag ska göra med Kolbäcksrundan idag, jag ska nog försöka ta mig runt i värsta fall ringer jag till Anna så får hon hämta mig... typ i Sörsta hehhehe. Naj, men nyss pratade jag med BM och jag beskrev hur det kändes i halsen när jag andades in och hon sa att det kunde vara en halsinfektion, kul. Hoppas innerligen inte att jag åkt på de, orkar inte att vara sjuk såhär års. Jag tänkte nu när det är så fint väder ute och så..  Fast jag står ju ändå bara inne i en affär hela dagarna såatte. Men får väl hoppas på att det blir bättre, hiho. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0