ont i benen vare

Nu är jag tillbaka. Har varit ute och gått och kollat på en lägenhet tillsammans med min syster, pappa och bm. Men angående den där jävla promenaden, jag tror mina fötter höll på att dö och mina ben ska vi inte tala om, men jag ska inte klaga för skönt de vare allt. Har inte gått såhär långt på länge, jag har rättare sagt aldrig gått såhär långt tror jag. Jag, pappa och Malena var ute och gick runt Kolbäck idag, det tog 2 timmar ungefär och nu är jag alldeles slut. Imorgon kommer jag att gå som ett mongo i skolan och det känns ju bra, det kommer jag absolut göra i fall träningsverken dyker upp. Så jävla sköööööönt. Oj glömde bort att jag skrev att blogginlägg, kom in på andra spår men nuså nu är jag här igen. Min rumpa värker, kanske beror på att jag sitter jävligt konstigt på min datastol fast nej jagt ror det är för den där promenaden, men inte kan man känna av det såhär fort? Äch jag vet inte, imorgon har jag säkert ondare än vad jag någonsin haft...

Nu orkar jag inte skriva mer, för jag kommer inte på något att skriva om mer än att jag är trött och ska sova precis nu. Imorgon börjar jag halv 10, soft. Imorgon är det fredag också och det innebär... helg! Vi får se vad som händer då. Jag ska i alla fall träffa Sofia, det har jag bestämt. Godnatt

pussis

FAN de går inte att lägga it någon bild, får tare imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0