Onsdag den 15:de april

Nu har jag förflyttat mig till köket. Jag brukar alltid sitta inne på rummet med datorn, men lite miljöbyte är ju inte helt fel heller. Klockan är strax efter sex och jag håller på och hungrar ihjäl, jag är alltid hungrig nu för tiden... But what to do? Får väl ta mig något att äta snart.. Men först så måste jag plugga. Imorgon klockan 08.20 har jag psykologiprov, och jag kan ingenting, verkligen ingenting så jag satsar på ett IG imorgon, fint de. Nej men det är så det kommer att bli. Annars då, är trött som fa-an. Imorse när jag vaknade klockan 08.00 och bestämde mig för att znosa(?) en timme till så kändes den timmen som en evighet, helt sjukt. När jag vaknade varje 9:onde minut så kändes det som det gått hur länge som helst, men icke, konstigt hiho. Jag är sjukt trött, kan vara för att jag sovit alldeles för mycket. Sov i 10 nästan 11 timmar inatt och det var nog för mycket... 

Imorgon börjar jag som sagt klockan 08.20 med Psykologiprov, sedan så har vi håltimme i think? Fast nej jag har ingen koll för fem öre, det enda jag vet är att jag ska skriva ett roligt Psykologiprov imorgon bitto.. hehe. Nej men det fixar sig nog alltid!!

Nu klickade jag mig in på denna youtube-länk. Kolla bara så kära dem ser ut.. hiho
http://www.youtube.com/watch?v=5al3HVGWlAU&feature=related

Naj, nu ska jag plugga psykologiiigiigigigigigig om jag orkar och har lust, vi får se om det slutar med att jag slänger in bokjäveln i väggen eller nåt

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0